Subject: 11154 Muuga tee JJT ehitustöödega seotud sõidutee asfalteerimistööd
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Jun 2025 15:27:16 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Siim Jürima <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 26, 2025 1:16 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Cc: Taavi Valgmäe <[email-masked]>; Imre Saar
<[email-masked]>; Rait Parve <[email-masked]>; Alar Mik
<[email-masked]>; Roland Valge <[email-masked]>; Jelena Šaton
<[email-masked]>; Tanel Mätlik <[email-masked]>
Subject: FW: Ettepaneks Muuga tee JJT ehitustöödega seotud sõidutee
asfalteerimistööde osas

Tere,

Saadan detailsema ettepaneku riigitee katte taastamise vähendamise osas.
Kui on vajalik veel täiendada mingis osas, siis palun andke teada.

1. Lõik PK 0+20 – 1+15 (Mündi tee – Lasketiiru tee)

Projekt:

Pildid tehtud töös on leitavad siit:
<https://photos.app.goo.gl/CneQtdJuQ59SQgYU8>
https://photos.app.goo.gl/CneQtdJuQ59SQgYU8

Ettepanek on taastada riigitee asfaltkattega piki teed 0+20 – 1+15 kuni
servajooneni ja PK 0+25 sademeekanali ristumisel riigiteega analoogselt PK
5+90 projekteeritud lahendusele.

2. Lõik PK 1+15 – 3+20

Projekt:

Pildid tehtud töös on leitavad siit:
<https://photos.app.goo.gl/yTZDUrPsZ922CsyZ9>
https://photos.app.goo.gl/yTZDUrPsZ922CsyZ9

Ettepanek on taastada riigitee asfaltkattega piki teed PK 1+15 – 3+20 kuni
servajooneni.

Lugupidamisega

Siim Jürima
teede vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8861

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 25, 2025 7:51 AM
To: Siim Jürima <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Ettepaneks Muuga tee JJT ehitustöödega seotud sõidutee
asfalteerimistööde osas

Tere.

Olete pöördunud Transpordiameti poole ettepanekuga vähendada riigiteel
taastamistööde mahtu.

Palun ettepanekutest ülevaate saamiseks esitada iga ettepaneku juurde
vastav väljavõte projektist koos  muudatusettepanekuga ja selgitusega. Ja
palun saatke ka väljaehitatud olukorrast fotod, et selguks, millises
seisundis on riigitee neis asukohtades.

Esitatud materjalide põhjal saame kaaluda, kas on vaja koostada
muudatusprojekt, mille alusel hilisemalt toimub tööde vastuvõtmine.

Peatset tagasisidet ootama jäädes.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Siim Jürima <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 19, 2025 5:05 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Hans Keskrand <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Taavi Valgmäe
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Imre Saar
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Alar Mik
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tanel Mätlik
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Roland Valge
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Jelena Šaton
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Ettepaneks Muuga tee JJT ehitustöödega seotud sõidutee
asfalteerimistööde osas

Tere

Sooviksime saada Transpordiameti poolset tagasisidet järgmisele
olukorrale, mis on tekkinud Muuga tee jalgratta- ja jalgtee ehitustööde
raames. Nimelt on selgunud ehitustööde käigus järgmised asjaolud:

1.	Sidetrassi ümberehitustöösid Muuga tee ja Lasketiiru tee ristmikul
ei ole vaja teostada, kuna sidetrass ja sademevee trass üksteisele
looduses ette ei jää ning sidetrassi omanik seega mingeid tegevusi seal
läbi viia ei nõua. Seega on tekkinud olukord, kus ristmikul lahtise
kaevikuga kaevetöösid läbi ei viida ning SK2 toruga riigiteed rikutud
pole.

2.	Sademevee trassi paigaldus lõigus Mündi tee kuni Veehaldja tee oli
töövõtjal võimalik läbiviija meetodil, et Muuga tee sisse kaeve töödega ei
mindud, seega jäi Muuga tee sõidutee katend rikkumata. Lõigus on
ettenähtud, et jalgratta- ja jalgtee asfaltkatend ning sõidutee
asfaltkatendkatend viiakse sujuvalt kokku ning vuugi kohale paigaldatakse
piire.
3.	Projekti raames on ettenähtud Muuga tee sõidutee taastamine
täislaiuses lõigus Mündi tee kuni Lasketiiru tee ning osaline taastamine
lõigus Lasketiiru tee kuni Veehaldja tee.

Soovime saadan Transpordiameti seisukohta järgmise ettepaneku osas:
teostada Muuga tee taastamine selleks vajalikus mahus ehk lõigus Mündi tee
kuni Veehaldja tee teostatakse taastamine ja kokku viimine riigiteega
sarnaselt truupide paigaldamise lõikudele (PK 5+85 ja 10+40) ning
bussitaskutega PK 7+90 – 9+30. Muus osas riigiteel taastamistööd jätta
teostamata, kuna selleks puudub otsene vajadus ning kuna Transpordiamet
projekteerib hetkel riigiteed, siis ei oleks otstarbekas teostada
remonditöösid riigiteel mahus, mida käesoleva projektiga reaalselt vaja
poleks läbi viia. Ära jääv maht aitaks meil katta lisatööde kulusid, mis
on ettenägematute asjaolude tõttu juurde tulnud.

Lisaküsimustele vastan meeleldi.

Lugupidamisega

Siim Jürima
teede vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8861

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee